Pentru a înțelege mai bine ce este un injector și ce defecțiuni pot apărea în timp și cauzele acestor defecțiuni, trebuie să înțelegem principiul de funcționare al unui injector.
Injectorul este o supapă care injectează carburantul în camera de ardere. Ca și în cazul motoarelor, injectoare pot fi de mai multe feluri, însă principiul de funcționare care ne interesează pe noi este același.
Decisiv în sistemul de injecție este jetul de carburant la injectare. Injectarea are loc prin capul injectorului printr-o duză cu găuri (de la 5 până la 14 găuri în funcție de motorizare) de diametre foarte reduse. Acest jet poate fi afectat de calitatea combustibilului și de eventualele depuneri din sistemul de alimentare al autoturismului. Spre deosebire de alte produse existente pe piață la oră actuală, aditivii Adizol T4 și Adizol T6 dizolvă treptat aceste depuneri, fără să desprindă și să trimită bucăți mari de impurități spre camera de ardere înfundând astfel acele găuri de injectare.

Aditivarea regulată cu Adizol T4 sau Adizol T6 împiedică formarea depunerilor din sistemul de alimentare sau duze.

Injector piezo electric

Schema injector piezo electric

Comenzi telefonice la numarul: 0737 074 009 Refuză