ADITIV MOTORINA ADIZOL T6

40,00 lei

Golește
Cantitate

10ML, 50ML, 100ML

INFO ADITIV MOTORINA ADIZOL T-6:

Cantitatea de 10ml de aditiv motorina Adizol T-6 se poate folosi la 500 de litri de combustibil.
Pet 10 ml.
Pentru un litru de combustibil se vor folosi 0.02 ml de aditiv motorina.
Se recomandă ca dozajul pentru cantitatea de combustibil dorită să se efectueze direct în pistolul pompei, după care se face alimentarea.

ETAPELE  SUCCESIVE  ALE  MANIFESTĂRII  EFICIENȚEI  ADITIVULUI ADIZOL T-6:

  1. După parcurgerea a 50 – 100 km cu combustibil aditivat cu T-6 se produce o creștere considerabilă a puterii motorului și consumul de combustibil se reduce cu 5-8%.
  2. După 300 – 500 km se vor reduce de 2-5 ori emisiile poluante ale gazelor de eșapament.
  3. După 1500-2500 km se produce curățarea camerei de ardere, încetează ancrasarea și se reduce consumul de combustibil cu 6 – 15%.
  4. Prin utilizarea permanentă se va regenera constant pelicula tensio-activă, care etanșeizează  grupul cilindru-piston, prevenind depunerile de calamină, lacuri, cocs, etc.

Principul de functionare:

Aditivul pentru motorina Adizol T-6 imprimă un câmp magnetic bipolar puternic tuturor substanțelor și suprafețelor cu care intra în contact.

Creeaza o pelicula rezistenta la sarcini de uzură prin frecare specifică pieselor aflate în mișcare și contact unele cu altele, la temperaturi ridicate, la presiuni înalte și chiar și la atacul chimic ale unor impurități.
Pelicula se păstrează pe suprafețele metalice chiar și după oprirea motorului. Pe durata inițială de funcționare pelicula protejeaza foarte eficient componentele acestuia.
Suprafețele de cauciuc sunt de asemenea curățate de impurități și reziduuri.

Aditivul oferă elasticitatea inițiala a suprafetelor de cauciuc, protejandu-le de imbatranire prematura.

Curatarea bujiilor, a scaunelor supapelor și a inelelor de etanșare a cilindrilor, precum și a creării unei pelicule ce reduce jocul mărit dintre componente în cazul motoarelor uzate se obțin o serie de beneficii, precum:

  • reducerea/eliminarea combustibilului introdus anormal datorita jocului între supape și scaunele de așezare ale acestora, o reducere a combustibilului eliminat nears.
  • reducerea/eliminarea arderii anormale, atât a arderii cu detonații anormale, cât și a arderii cu aprinderi secundare.
  • creșterea compresiei motorului.
  • reducerea/eliminarea impurificării uleiului cu combustibil, în special în perioada rece de funcționare a motorului, aspect ce conduce la creșterea acidității uleiului și la pierderea calităților protectoare și termoconductoare a acestuia.

Comenzi telefonice la numarul: 0737 074 009 Refuză